Nettó 150.000 forintos vásárlás esetén a szállítás magyarország területén belül ingyenes.
Amennyiben a rendelés értéke nem éri el a nettó 150.000 forintot, a szállítási költségek az alábbiak szerint módosulnak.
A szállítási költség a termék súlya, mérete és a fizetési mód alapján kerül meghatározásra. A szállítási költséget a rendszer automatikusan számolja, miután Ön kiválasztotta a fizetési és szállítási módot.
A nagy térfogatú (tekercses áru; térkitöltő chips) termékekre darabonként túlméretes felár kerül felszámolásra a szállítási díjon felül.
Túlméretes felár nettó 1000 Ft/db (nagy tekercs), 750 Ft/db (kis tekercs)
A. verzió, amennyiben a megrendelt áru súlya 40kg alatti, GLS csomagküldő szolgálat szállítja a csomagot.
A. verzió | |
0-5 Kg | nettó 1500 Ft. |
5.1-20 Kg | nettó 2000 Ft. |
20.1-40 Kg | nettó 2800 Ft. |
Utánvét díja GLS csomagküldés esetén |
|
Díj | nettó 300 Ft. |
B. verzió Ha az áru / áruk súlya meghaladja a 40 Kg.-ot |
|
Budapesten belül | nettó 6800 Ft. |
Budapesten Kívül | nettó 13.500 Ft. |
A feltüntetett szállítási költségek kizárólag magyarország területén belül érvényesek.
A visszaigazoláson a vállalt szállítási határidő mutatja, hogy a termék mikor érkezik Önökhöz. Ez a rendelés visszaigazolás jobb oldalán, a sor végén található, termékenként külön-külön.
Amennyiben az e-mail cím megváltozott és Ön már regisztrált vásárló, kérjük lépjen be a régi jelszavával, és a hozzá megadott e-mail címmel, majd az adataim menüben meg tudja adni az új e-mail címet. FONTOS, hogy az e-mail cím megváltoztatása után már csak az új e-mail címmel fog tudni belépni.
Amennyiben elfelejtette a jelszavát, amelyikkel webáruházunkban regisztrált, kérjük vegye igénybe a jelszó emlékeztetőt, amelyben a megadott e-mail címre új jelszavat küldünk.
Amennyiben a rendelés fizetésének módja utánvétes, a csomaggal együtt számlát küldünk. Amennyiben a fizetés módja előreutalás, banki átutalás, vagy bankkártyás fizetés a csomagban szállítólevelet küldünk.
Webshopunkban történő rendelés leadása után rendszerünk automatikusan egy rendelés befogadó e-mailt küld a megrendelt termék adataival, a kiválasztott termék árával, illetve a szállítási költséggel. Ez az e-mail nem minősül visszaigazolásnak. Raktárkészletünk ellenőrzése után, amennyiben készletünkön van a termék, akkor visszaigazolást küldünk e-mailben, melyben a várható szállítási időt is feltüntetjük. A szerződés hatálybalépésétől számított 2-3 munkanapon belül vállaljuk a termék kiszállítását. (A szállítási határidő saját raktárkészlettől és a termék külföldi beszállítójával való egyeztetéstől függően változhat.)
Utánvét: Ön választhatja azt, hogy a megrendelt termék futár általi kézbesítése során, az áru átvételével egyidejűleg, személyesen a futárnak fizeti ki készpénzben a termék végösszegét és a szállítási díjat. Készpénzes vagy bakkártyás fizetés üzletünkben Önnek lehetősége van szaküzleteinkben a készpénzes illetve a bankkártyás vásárlásra is.
Előre utalás: Emailben egy előlegbekérő számlát küldünk, amelynek alapján az átutalás megtörténhet. A vételár számlánkra való beérkezését követően a megrendelt áru telephelyünkön átvehető. Amennyiben a megrendelésben kiszállítás szerepel, abban az esetben az összeg beérkezte után 2-4 munkanapon belül szállítjuk ki a megrendelt termékeket, amennyiben raktárkészletünkön elérhető. A csomaggal szállítólevelet küldünk, és az eredeti számlát postai úton feladjuk.
Amikor a futár megérkezik Önhöz, kérjük, minden esetben ellenőrizze, hogy a megrendelt terméket kapta-e meg. Ha nem, akkor kérjük ne vegye át a csomagot, hanem jelezze a problémát ügyfélszolgálatunk felé, és gondoskodunk a megfelelő termék mielőbbi kiszállításáról. Kérjük, minden esetben ellenőrizze az átvételi dokumentum aláírása előtt a megrendelt termék sértetlenségét! Amennyiben azt tapasztalja, hogy sérült a termék, vagy a csomagolás, akkor ne vegye át a csomagot! Kérjük, ebben az esetben jelezze ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek valamelyikén, és természetesen kicseréljük a terméket.
Üzleteinkben a termék átvétele díjmentes.
Amennyiben az üzletből szeretné a házhozszállítást megrendelni, úgy azt a megrendelésnél teheti meg. Az üzletből történő házhozszállítást az interneten megrendelt termék ára nem tartalmazza, tehát azért további díjat számítunk fel. A pontos házhoz szállítási költségekről üzleteink és ügyfélszolgálatunk tud tájékoztatást adni.
A házhozszállítás nettó 150.000 Ft felett ingyenes.
Rendelését leadhatja weboldalunkon, iletve e-mailben. Elérhetőségeinket a „kapcsolat” menüpont alatt találja.
A termékek kiszállítása hétköznap 8-16:30 között történik. GLS szállítás esetén a mobilszám megadásával a GLS tájékoztató üzenetet küld a kiszállítás várható időintervallumáról.
Saját autóinkkal történő kiszállítás esetén sajnos csak a megadott 8-16.30 történő kiszállítással lehet kalkulálni, GLS esetében felár ellenében van lehetőség kérni későbbi kiszállítást. Bővebb információért keresd ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségek egyikén.
Rendelését lemondhatja interneten, telefonon, faxon, vagy e-mailben.
Nincsenek, a bolti és a webshop-ban feltüntetett árak megegyeznek.
Számláink többségét már elektronikus formátumban küldjük, a megadott e-mail címre. Ebben az esetben néhány napon belül elektronikus úton, igény esetén papíralapon, postai úton küldjük a számlát.
A remenyi.hu weboldalon a Vevő választja ki a termék átvételének ill. kiszállításának módját. A termék kiszállításának költsége a Szállítási feltételek menüpontban tekinthető meg. Az Eladó telephelyén történő termékátadás esetén a vételárat szállítási költség nem terheli. A termékek árának kifizetési módját a Vevő a portálon történő vásárlás során választja ki.
A rendelések feldolgozása folyamatosan és két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automatikus visszaigazolást fog kapni a rendszertől, majd az Eladó munkatársa igazolja vissza a megrendelést, amely tartalmazni fogja a várható szállítási határidőt. Amennyiben a megrendelés az adott napon 12 óra után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Garanciális termékek esetén az Eladó az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében köteles a terméket megvizsgálni, és a Vevő panasza esetén jegyzőkönyvet felvenni. A vevő az általa vásárolt termékkel vagy az Eladó tevékenységével, viselkedésével, esetleg szakmai hozzáértésével kapcsolatos észrevételeit javasoljuk, hogy a minoseg@remenyi.hu e-mail címen, vagy központunkban (1173 Budapest, Régivám köz 6.) terjessze elő. Amennyiben a vásárolt termékre érkező panasz egyértelműen azonosítható, az Eladónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.